CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

25 يوليو 2008

"تاااااااااااااااااج سمسمة حبيبة قلبى واااااااااجب على عينى وراسى "


طبعا يا بشر قبل ما انزل بالحلقة التالتة لازم اجاااااااااااوب على تاج سمسمة وبقولكم اى حد عاوز يدبسنى فى تاج يجيب معاة واحدة جالاكسى واكيد هجاوب انا بقولكم اهو .........تعالوا نجاوب على التاج .............

اول سؤال ::::: اية معنى السعادة من وجهة نظرك؟ انت سعيد؟

السعادة انى احس ان ربنا راضى عنى وماما زوزو بخير وبابا على فرحان وهيما وجيجى وبطوط حبايبى زى الفل

السعادة انى اركب مراجيح واروح ملاهى وبعدها ننزل ناكل ايس كريم ونضحك سوا انا والعيال اخواتى او صحابى ......السعادة جالاكسى وفسحة ....... السعادة كيمياء مش عارفة اوصفها ......انى اصحى مبسوطة وحاسة انى سعيدة اوى

انا حاليا سعيدة ومش عاوزة ار او حسد من حد خليكم حلوين كدة

تانى سؤال : امتى حسيت انك ظلمت حد؟ وهل محتاج لحظة غفران منة ؟

لا انا عمرى ما عملتها ولو حسيت انى غصب عنى هعملها بستنى اللى قدامى يظلمنى لانى معرفش اعيش واناحاسة انى ظلمت حد الحمد للة

تالت سؤال :::::::::بتعمل اية لما تكون مضايق بعد ما تصلى ؟

بطفى نور الاوضة واقعد على سجادة الصلاة اكلم ربنا واعيط اوىىىىىىىىى وبعدها ادخل البلكونة اتامل شوية وافكر ازاى اخرج من كل دة وبعدها اتصل بصحابى انزل اخرج معاهم او اخرج مع بابا نتمشى على الكورنيش وافضفض شوية او لما بابا يكون مسافر ومش موجود باخد العيال اخواتى ونخرج على شرط عاوزة ايس كريم ههههههههههه

رابع سؤال :::::::::امتى حسيت انك اتظلمت ؟ ولية ؟

انتيمتى من حضانة لتانية ثانوى اكتشفت فى الاخر كلة غش ومفيش اخلاص الدنيا ضلمت اوى فى عنيا وتعبت اوى بس الحمد للة بقيت احسن زى القردة اهو وبكلمكم وعاملة مدونة وعاملة مسلسل سوسة قريب وبتوع روتانا سينما هيموتوا ويعرضوة وطبعا مش موافقة ههههههههههههههه

خامس سؤال ::::::::اكتر احساس بيراودك الايام دى تجاة نفسك وتجاة الاخرين ؟

حاسة انى بقيت احسن وخرجت من دوامة الفشل بتاعة الكلية نوعا ما وعندى امل انى اتخرج لانى من ترم كنت حاسة انى هخلل فى بيطرى وكنت دايما اقول لماما حاسة انى مش هتخرج اصلا وبعدين جالى احساس بان طبعا ربنا شايلى الاحسن فى التاخير دة وبعدين حمدت ربنا انى كنت اصغر من دفعتى سنة ودة مخلنيش احس الفرق اوى ........شوفتوا بقى فايدة انكم تدخلوا عيالكم مدارس خاصة وهما اصغرسن من سن المدرسة الحكومى ......اهو عشان لو حصلتلهم نكسة فى الجامعة ههههههههههههههههههههههههههه

سادس سؤال :::::::::::::: امتى تتنازل عن حق من حقوقك ؟ والسبب ؟

اتنازل عن حقوقى كلها لاسرتى واخواتى عشان اسعدهم واعيش معاهم متجمعين يااااااااااااا رب وفى المستقبل باذن اللة لاسرتى الجديدة ولزوجى واقبل انى اتنازل عن حاجات كتير عشان زوجى يرضى عنى ويكون مبسوط عشان ندخل سوا الجنة مهو انا لو خليت زوجى سعيد ابقى قربت من الجنة وطبعا عياااااااااااااالى دول لسة مجوش لا هما ولا ابوهم ههههههههههههه وهلعب معاهم طول الوقت ويلعبونى معاهم عشان مقلبش عليهم ولازم يعلمونى ازاى العب جيم وسولتير لانى لغاية دلوقت مبعرفش وهنبقى نلعب جوزى معانا ههههههههههههه اة لازم يبقى عيل زيى ............

استنونى خمسة وراجعة بالحلقة التالتة للمسلسل الكفاحى الكوميدى الاذاعى المنتشر على الفضائيات قريبااااااااااااااااااا "سوسة فى بيطرى المنحوسة" ههههههههههههههههههه...........

5 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

semsem يقول...

بدل ما تتغري وتتعملى
انا بموت فيكى
امري لله بقى

semsem يقول...

بجد انتى جميله اوى بجد ياساره جميله اوى من جوا اوى
ربنا يكرمك:))

سارة علي يقول...

ازيك يا سمسمة
يا بنتى انا اللى بموت فيكى عشان انتى زى الاطفال تمام وروحك نقية اوى وعارفة بقى انتى اجمل واجمل
هههههههه اة هتغر عشان عندى صحبة زيك امورةكدة
تحياتى يا سكر

مدحت محمد يقول...

اموت واعرف ازاى بعد ماتصلى بتبقى متضايقة

انا عمرها ماحصلتلى خالص

سارة علي يقول...

مدحت
لا ساعات بتبقى محتاج خشوع اكتر فى الصلاة ولو صليت بدرجة خشوع مش عالية بتحس انك محتاج تصلى وتعيط تانى انا دة بيحصلى بس عموما متقولش كدة لحد عشان متتحسدش يا مدحت انا قولتلك اهو العين يا بنى وحشة ههههههههههه
تحياتى