CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

6 أغسطس 2008

تحديث هااااااااااااااااااام




سمسة يا حبيبة قلبى الصغير

عاوزة تمشى يا ارق صديقة واحنا فين عليكى ندور

عارفة اننا مش هنهون عليكى يا قمرى

ولو هنهون عليكى مش هبعتلك فانوس رمضان الصغير

هقلب عليكى يا سمسمة وفى كلامى هغير

وانا يا بنتى قلبى وحش هتشوفى منى وشى الابلكاش المتغير

متصدقيش انا مقدرة ان دى فترة وهتتغير

انا مقدرش اقلب عليكى يا قلبى الصغير

*********************************************************

10 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

عمرو وجيه يقول...

تحديث شكله هام فعلا


بس يا رب يكون تحديث حقيقى

مدحت محمد يقول...

ايه ده

هما هيسبو التدوين بجد

طب ليه

سارة علي يقول...

لا اسلام رجع يدون عادى
سمسمة هى اللى انا قلقانة عليها اوى عشان قفلة التعليقات وعارفة انها مخنوقة ومضيقة بس ان شاء اللة ترجع
انا خايفة عليها اوى

غير معرف يقول...

Well done for this wonderful blog.

مدحت محمد يقول...

اكيد فترة ان شاء الله وهتعدى

بتحصل للجميع

ربنا يهديها يارب

مواطن مصرى نايم يقول...

سارة فين تدويناتك
هو انا رجعت انتى تختفى
و الله بجد كده انا ممكن امسح البلوج فعلا
يبقى انتى و سمسم
دا انا راجع عشان افوق معاكوا

مواطن مصرى نايم يقول...

سارة ايميلى اهوه
miracls_mine@hotmail.com

Cold air يقول...

ازيك يا سارة والتحديث هام بالفعل فالتدوين شيئ من الصعب تركه بسهولة

semsem يقول...

يا حبيبتى ياسارة!

semsem يقول...

بجد انتى وحشتينى اوى يااسارة ربنا يخليكى ليا ولا يحرمنى ابدا منك ياعمري
بجد ربنا يكرمك