CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

10 أغسطس 2008

"حالتى الان "........... اوف بلوجر ......... اون مشاهدة لمدوناتكم


حااااااااااااااااااالة صمت فكرى ومعنوى مش عارفة اكتب جديد او مش عاوزة اكتب كل يوم بفتح المدونة واقول هكتب هنا حاجة ........ من يوم كتبت بوست فى يوميات سوسة بس معرفتش اكتب ادب ومعرفتش احرر روحى من سجنها .... انا كويسة الحمد للة بس فى فترة صمت نفسى ...... والمشكلة انى مش عارفة حتى ارد على الكومنتات بس اعرفوا انى بتابعكم و بفتح مدوناتى وبحال جيدة الحمد للة ...................

8 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

السهم المكسور يقول...

ترجعي بألف سلامه ان شاء الله

أنتظر زيارتك لمدونتي البسيطه

السهم المكسور يقول...

ارغب في تبادل الروابط معكي لو وافقت

مواطن مصرى نايم يقول...

لا مش حينفع
بجد و الله يا جماعة انا كدة بدأت اجيب اخرى
يعنى مرة سمسم و مرة انتى
ترجع سمسم تتوقفى انتى
يا جماعة ابوس ايديكم انا اصلا راجع عشانكم
انا و الله كنت حمسح البلوج فعلا
بجد اللى انتى فيه ده يا سارة مش حينفع خالص

Mahmoud البطراوى يقول...

سااااااره

انا مؤمن جدا ان
الشمس لا تزول ..
بل تنحني لمحو ليل آخر ..
في ساعة الأفول

انتى هترجعى اقوى واقوى بكتيييييييييير ( اقصد فى الكتابه مش فى كمال الاجسام :)

ان شاء الله حاله الجفاف الفكرى دى تروح وترجعى لينا

semsem يقول...

ترجعى ياعمري بالف سلامه
انا واقفه هنا على باب مدونتك
بصوت واشجب وادين
وبالروح بالدم نفديكى يا سووووووووووسه



وحشتينى يا وحشه اوى

العاشق يقول...

السلام عليكم
ساره
مدونتك جميله بجد
ويارب ترجعى بالف سلامه


تحياتى

Cold air يقول...

معلش يا سارة كتير بنعدي بالفترة دي و مش إنتي وحدك و يا رب يفك سجن كلماتك عن قريب

^_^ هه ^_^ هه ^_^

مع تحياتي

محمود حسن العدل يقول...

لية كدة بس
عموما ربنا يكرمك ويهون وترجعلنا اقوى من الاول بس احنا مش اتعودنا منك انك تسبينا كدة احنا هانفتقدك كتير اوى اوى اوى
تحياتى