CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

31 يوليو 2008

"لا ادرى متى اعود"..........




حاسة بحاجات كتير ........حاسة انى غلسةةةةةةةةةةة ااااااااااااااااوى .......حاسة انى عاوزة اعمل حاجات كتير فى حياتى ومتكتفة ............. بكتب كتير عشان هودة الللى انا بخرج فية مشاعرى ... بحلم كتيررررررررررر وزهقت من النوم عشان احلم .............لو كنت ضايقت حد فى عالم التدوين متزعلوش منى ........... عاااااااااارفين انا محتاجة فترة مع نفسى لانى اتخنقت من نفسىىىىىى ااااااااااااااوى .....ممكن اغيب عنكم شوية وممكن تلاقونى تانى يوم بنزل مليون بوست ..........انا مخنوقةاوى يا جماعة انا بقالى فى الدنيا دى من سنة 1986 يااااااااااااااااااة كتير اااااوى كل دة ومطلعتش بصاحبة واحدة حتى انتى يا تيفة يلا طلعتى صاحبة المصلحة وكما قلت فى حلقة سابقة الصحاااب طلعوا مقلب يا منزززززززززز ومالناش غير ربنا


اقولكم ادعولى ....... مش عارفة هرخم عليكم تانى ولا هغيب شوية ........اعذورونى محدش يزعل منى اسفة لاى حد كتاباتى ضايقتة ولو انى مسمعتش عن دة فى تعليقاتكم بس بطمن قبل ما امشى


عااااااااااااااااااوزة اعيط اوى ...... كان نفسى احس بجد صحابى ويحسوا بيا بس الحقيقة طلعت انى كنت موهومة ......سلاااااااااااااام

13 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

الفارس الملثم يقول...

انا كنت كاتب كلام كتير بس الجهاز هنج

اصلي قعدت افضفض شويه في التعليق فالجهاز معجبهوش

يا ريت يا ساره تخليش الاحساس ده يتملكك " شفتي انا اللي بنصحك ومش عارف انصح نفسي"

اقري البوست ده وانتي تعرفي اننا في الوجع شرق
http://mygrazydreams.blogspot.com/2008/07/blog-post_29.html

مدحت محمد يقول...

ايه ياسارة مالك

انتى اكيد ظلماها يابتى

متتسرعيش فى قراراتك او فى احكامك على حد من موقف

اكيد ليها مواقف كتير كويسة معاكى افتكريها ياسارة

وغلط انك تحكمى على حد من موقف واحد

متمناش تغيبى بجد

مدحت محمد يقول...

وبعدين انتى لازم تحطى صورة السويس على المدونة اكيد هى اللى جابت الفقر

وبعدين الى يشوفها يفتكر انى السويس ياما هنا ياما هناك

متوهميش الناس يابنتى

روحى رجعيها جوجل ايرث تانى ياللا

سلام بقى

مدحت محمد يقول...

لا بجد بقى لازم تطمنينا انا حالتى النفسية والله كنت ابتديت اخرج منها بسببك

مش عاوز ارجعلها تانى بالله عليكى

لازم تطمنينا عليكى بجد ياسارة

semsem يقول...

سارة
اوعى تقولى كده!!!
بجد لو بتحبينى متقوليش كده
انتى حد كويس وقلبه نضيف اوى وتتحبى اصلا ده اولا
بالنسبه للصحاب عيشى لنفسك يابنتى
هما اللى خسروا
مش انتى
انتى اخلصتى وعملتى اللى عليكى ,,,خلاص عيشى لنفسك بقى لحد ما تلاقى الصاحبه اللى بجد
او متلقيهاش معدتش تفرق
حاااااااااااااااااااااااسه جدا بيكى
اتجرحت من اغلى صديقه ليا جرح ملوش حل
بس اتعلمت انى لازم اولا احب واخلص واعيش لنفسى اولا
متضايقيش ومتغضبيش ومتفكريش فى موضوع صحابك تانى
سيبك منهم ومنها
فكري ف ساره
والناس اللى بتحبك
بس
وربنا يوفقك يااغلى اخت
بجد بحبك ف الله
وما اجمل ان احبك ف الله
وللنهايه هتفضلى اختى ساره
وحياتى متزعليش

semsem يقول...

وانا واثقه انك قويه اوى
ومش هتغيبى
مش هنهون عليكى
ولا المدونة هتهون عليكى
يومين وشوفى وقرري واكتبى ف ورقه احساسك ووصفك للحياه ونفسك تعملى ايه واهدافك
وربنا يعينك للصح ياااااااااااااارب
واثقه فيكى اوى
بحبك ياسارة
طمنينى بقى

موناليزا يقول...

ربنا يفك كربك ويفرج همك

Mahmoud البطراوى يقول...

ساره ازعلى
وانقهرى اوى
اقولك على شئ خليكى زعلانه لحد ما يجلك سكر , ضعط , او الالام فى القولون

صدقينى النوع ده من الزعل حلو اوى

هتخسرى بيه نفسيتك , هتهدمى بيه اى فرحه تجيلك , وهتفضلى كئيبه , ايه رأيك فى الفوايد الجميله للزعل

انما لما تفرحى (وحش اوى الفرح وتكبير الدماغ ) على الاقل مش هتتعلجى نفسيا
وكده كده الى ضاع ملوش تعويض
وكده كده لازم تبحثى عن صديق
وكده كده الحياه هتستمر
فنصيحه ازعلى جامد وخليكى زعلانه كده

سارة علي يقول...

ازيك يا محمد
انا رجعت تانى ههههههههه مش انا قولت مش هعرف اسيب التدوين متقلقش اخواتى مدونيش فرصة ويا رب انت كمان تطلع من المود دة
منورنى دايما
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا مدحت
هههههههههه هى صورة السويس السبب
بحاول واللهى يا مدحت اعدى مواقف كتير عشان متهونش عليا عشرة اصحابى بس عارف انا رجعت تانى يعنى مين يكبس على نفسكوا ههههههههههههههه ولا انت قولت خلاص مش هتكمل مسلسل سوسة هههههههه عارفاك بس برضوا مش هعرض مسلسلى على مدونة الرسائل الرومنسية هتندم هههههههههههههههههه
واللهى فرحت جدا انى كنت جزء بسيط فى انك ترجع كويس وبعدين يعنى يرضيك نتسول قدام ابواب المدونات التانية هنرخم على مين يعنى ؟ ههههههههههه
منورنى يا مدحت
تحياتى صحيح رجعت ادون ونزلت بوست كمان

سارة علي يقول...

سمسم يا حياااااااااااااااااتى
يا بنتى انا بحبك جدا فى اللة يا عسل ياللى فاكرنى علطول متقلقيش جيجى اختى قامت بالازم وعملولى بارتى كان عاوزك يا قمرى
ربنا ميحرمنى منك يا سمسمة تعرفى انا حاسة انك صحبتى ااااااااااااوى معلش بقى خليت نفسى صحبتك بالعافية ههههههههههههه
ربنا يخليكى ليا يا سمسم وفعلا لازم الواحد ميزعلش ويعيش حياتة بقولك اية انا جايالك مدونتك
منورانى يا سكر بحبك موووووووووووت

سارة علي يقول...

ازيك يا موناليزا
شكرا على دعواتك يا سكر ويا رب منورانى دايما
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا محمود
هههههههههههه شكلك عاوز تخلص منى ضغط وسكر حرااااااااام عليك بس عارف عندك حق انا برضو قولت هيحصل اية يعنى لو عملت زيك وقولت انا لسة صغيرة ومشفتش حاجة لسة مش وقتةازعل وبعدين مهو كلامك صح الحياة لازم تستمر
بس فى حاجة انا زعلت اهو وسيبت المدونة وجيت وانت برضو منزلتش بوست
هههههههههههه فين البوست الجديد ؟؟؟؟؟؟؟ ههههههه رخامة بقى
تحياتى صحيح انا نزلت بوست جديد
منورنى دايما