CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

24 يوليو 2008

تااااااااااااااااااج يا حظك يا سوسة بيطرى


بداية قبل اى حاجة احب اشكر اسامة صاحب مدونة فارس بلا جواد على التاج الجميل دة وهنبدا اجااااااااااااوب اهو :::::::
السؤال الاول :::::::::: من انت ؟
لو على الاسم انا( سارة على) بس الحقيقة ان السؤال دة بيحمل معانى كتير والاجابة علية بتحير الواحد بس مبدائيا انا انسانة بحاول ادور على كيانى وبحاول ابحث عن ذاتى فى اطار واقعى عندة حنين للخيالية والمثاليات البعيدة المنال
السؤال الثانى :::::::ما هى بطاقتك الشخصية ؟
الاسم : سارة على
تاريخ الميلاد: 12 مارس سنة 1986م
محل الميلاد: محافظة السويس ولكن انا نصى سويسى ونصى اسكندرانى
الوظيفة: طالبة فى الفرقة الخامسة اضافى كلية الطب البيطرى جامعة القاهرة من المفترض انى اكون اتخرجت السنة اللى فاتت بس الحمد للة لسة فاضلى سنة
مش هى دى بيانات البطاقة اة صحيح برج الحوت بس دة مبيكتبهوش ههههههههه
الديانة طبعا : الحمد للةمسلمة
الحالة الاجتماعية : انسة
كدة كفاية
السؤال التالت :::::::: ما هى احلامك ؟
اول حلم انى ابقى كاتبة واديبة ياااااااااااااا رب
تانى حلم اسافر الهند والف العالم بعد كدة واتعرف على ثقافات مختلفة عنا واحج طبعا
تالت حلم اشترك فى لجنة الامم المتحدة لحفظ السلام والاعانة الدولية
من اقرب شخص اليك ؟
امى ماما زوزو ربنا يخليها ليا يا رب
وبعد ما جاوبت على الاسئلة بتاعة التاج خطرت ليا فكرة انى احب امرر التاج لشوية ناس اة مهو انا برضو عاوزة ارخم على ناس تانيين
ههههههههههههه امرر التاج ل
سمسة صاحب مدونة بحبك يا مصر
دكتور محمود صاحب مدونة بطوط حبوب
عبير صاحبة مدونةانجل لف
ايمان صاحبة مدونة ريليز يور ايماجيناشن
محمد صاحب مدونة الفارس الملثم
نهلة صاحبة مدونة فجر جديد
دكتور مصطفى صاحب مدونة ازاز
اسامة صاحب مدونة فارس بلا جواد
سلوى سمير
د/ فارس بلا جواد
كوشيا
مدحت صاحب مدونة سحر الرومنسية
اسلام مدونة مواطن مصرى نايم
محمود مدونة عالم محمود العدل
يا رب مكونش نسيت حد بس امررة لاى حد بيحب التاجات ومواضيع الدهب وخصوصا ان الدهب غلى مش الحديد بس هههههههههه
الاسئلة :::::::::::
اية معنى السعادة من وجهة نظرك؟ حاسس انك سعيد ؟
امتى حسيت انك ظلمت انسان ولية ؟ محتاج للحظة غفران منة ؟
بتعمل اية لما تكون مضايق بعد ما تصلى ؟
امتى حسيت انك اتظلمت ؟ولية ؟
اية اكتر احساس بيراودك هذة الايام تجاة نفسك والاخرين ؟
امتى ممكن تتنازل عن حق من حقوقك ؟ والسبب ؟
كفاااااااااااااااااااااااااية عليكم كدة وبقولكم اية هزعل من اللى مش هيجاوب ويركن التاج بتاعى وبعدين انا هبعت مع كل تاج عرض اتنين شامبو وواحد كريم هههههههههههههه يلا جااااااااااااااااوبوا بقى
هنزل الحلقة التانية النهاردة برضو دة كان بوست تاج بس مهى رخامة برخامة ههههههههههههههههههههههههه سلام مؤقت

14 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

محمود حسن العدل يقول...

سارة
هههههههههههههههههههههههههه
انا مش عارف اقولك اية بصراحة انا لما قريت اصحاب المدونات حسيت انى بشوف نتيجة تقديرى ايام التخرج من الكلية
اولا /انا بشكر على الشكر اللى واجهتية ليا على البوست بتاعك .
وبماانك بقى طب بيطرى منتظرين بقى حبة معلومات كدة عن الطب البيطرى يعنى مش تبخلى علينا بقى ..
ههههههههههههههههههه
انا بشكرك لتانى مرة اختى العزيزة .
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يامحمود
اللة يخليك وشكرا على كلامك ومن موقعى دة بقولك مستنية اجابة البوست اوعى تركنة عندك
تحياتى

kochia يقول...

ايه ده
انا قريت اسمي ؟؟

بس انتي كدة عملتي التاج تاجين ولا ايه
الاسئلة اللي انت حليتيها والاسئلة اللي انتي اخترعتيها

اجاوب علي ايه ؟؟؟

سارة علي يقول...

كوشيا التاج اللى بمررةاللى تحت
الاسئلة عن السعادة والظلم الاسئلة الستة اللى تحت
يلا جاوبى بقى ههههههههههههههه
تحياتى

مدحت محمد يقول...

ميرسى ميرسى ميرسى ميرسىىىىىىىىىىى

بس الناس هيتشلو منى لو بعتلهم تاج تانى ههههههههههههههه

ربنا ييسر هجاوبه اكيد

وبجد ميرسى ليكى ياسارة مرة تانية

فارس بلا جواد يقول...

ساره
ازيك يا ساره
تاج تانى
هههههههههههه
ماشى
ده شرف ليا

وان شاء الله اجاوب عليه

تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا مدحت
العفو على اية دة تدبيسة تاج فل الفل تاليفى واخراجى انا ههههههههه
الاجابة سريعا لو سمحت
منورنى يا مدحت

سارة علي يقول...

ازيك يا فارس

العفو على اية يا فارس بس الاجابة سريعا اوعى تركنة
تحياتى ومنورنى دايما

الفارس الملثم يقول...

لا انا اتعرض عليا تاجات بعروض افضل من كده , ايه شامبو ده ...

تجبيلي شيكولاته كبيره جلاكسي وانا افكر اجاوب عليه علي طول ههههههههههههه

ابقي اجي اعلق علي البوست الجديد ..

سلاممممممممممممممممممم

semsem يقول...

حبيبه قلبى
شخصيه رائعه كما كنت اتوقع
بحبك ف الله
وحاااااااااااضر هحله وكويس كمان
سيبينى اذاكر بقى
هههههههههههههههههههه

nahlaa abdo يقول...

شكرا يا سارة على التاج دة .
ان شاء الله راح اجاوبه عن قريب ياسارة.
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا فارس
اة صحيح بلاش تاخير فى الرد على التاج ولا تركنة هنا ولاهنا ههههههههه
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا سمسمة
انا كمان بحبك فى اللة يا سمسمة وكمان عجبتنى اوى اجاباتك على التاج
منورة يا قمر
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا نونو
عاملة اية واوعى تسيبى التاج وتنسية
منورانى دايما يا سكر
تحياتى