CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

5 فبراير 2009

"صوت الصمت "


بعد يوم طويل من الالم والحزن اللذان اعتصرا قلبى لا ادرى لما لا استطيع ان اصدق انى لن ارى تعليقة عندى ...يا جماعة انا مستنية حد يقول ان دة كدب ........بس عارفين انا حاسة ان محمد مماتش وانوا لسة عايش .........محمد صاحب مدونة ثرثرة ......محمد الفارس الملثم ............ان للة وانا الية راجعون ..........اسكنك اللة جناتة وغفر لك ......... معلش يا جماعة انا مش عارفة اكتب اوى بس يمكن عشان لما بنتاثر اوى بتهرب منا الكلمات .......

2 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

Eman Henaish يقول...

أنا لما جاتلي الرسالة علي الفيس بوك ، أتأثرت بجد وما كنتش مصدقة

وفتحت نور الجنة وضغط علي اسمه علشان أتأكد فعلا أن هو

لكن الموت هو الحقيقة الوحيدة اللي في حياتنا
ومفيش بادينا غير اننا ندعيله بالرحمة

الملاك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أختى وحبيبتى فى الله سارة
البقاء لله
عظم الله اجرك حبيبتى ورزقك الصبر وايانا

محمد كان ومازال اخ غالى علينا كلنا وسيبقى معنا بكلماته وسنظل نتذكر معاملته الطيبه وحسن اخلاقه وندعو له بان يتغمده الله برحمته ويجزيه عنا خيرا

ليس بيدنا كما قالت ايمان الا الدعاء له بالرحمة والمغفرة ومحاولة القيام باى شى يمكن ان يتقبله الله ويصله

اختى رجاء الدخول على مدونة نور الجنه وابداء رايك انتى وباقى اعضاء مدونة نور الجنه

دمتى برعاية الله