CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

14 يناير 2009

اعود وسط انين الروح

لم اكن يوما حبيبتك القديمة

لم تكن ابواب مدينتنا الحالمة امينة

كنا نضحك فى ضمات الليل خائفين جروحنا الاليمة

الحب تذكارنا القديم

للحب اشترينا التذكارات الثمينة

فى الحب تغنينا بالاغانى القديمة

فى اعياد القلوب سهرنا وارتشفنا رشفة عميقة

الحب دافىء كمعطفك

اتتذكر مطر الشتاء المتدفق

همس الايادى المحترقة

تنهدات انفاسنا المترددة

ولازال قلبى يقول يا ليت

وهل تشفع التمنيات فى معبد حبنا؟

ايكفينى البكاء خلف اسوار الفراق ؟

الحب بين مسامات العمر

بين مسام عمرى استشعر وجودك

اتنهد كى اعيد تلك اللحظة

تقتلنى فى لحظة ببعدك

اعود للحياة لاجدك سراب

نعم فلا انا احببت ولا كان للحب فى حياتى وجود

11 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

romansy يقول...

اول تعليق



ل



رومانسى

romansy يقول...

لماذا لا تحبى فللحب خلقنا
لنحب
ولكن سياتى اليوم الذى تكونى فيه اميره على عرش من احبك

Eman Henaish يقول...

والله ما كنت مصدقةعيني لما شوفتك كاتبة بوست

رجعتي أخيراايه الغيبة دي كلهاااااااااااااااااااااااااااااااا

أنا بجد زعلانة منك
بس ما أقدرتش ما أقولش ليكي حمد الله علي السلامة يا أحلي سوسة ، وحشاني بجد

غير معرف يقول...

حمدالله علي السلامه يا ساره , وان شاء الله يكون رجوع دائم ومتغبيش تاني

تحياتي دوما

سارة علي يقول...

رومنسى
شكرا على زيارتك لمدونتى المتواضعة
يا ريت تكرر الزيارة
تحياتى

سارة علي يقول...

ايمى
حبيبة قلبى
عارفة انى مقصرة اوى فى حقك بس اعذرينى انا كنت بمر بظروف اقوى منى مكنتش حابة اكلمك وانا بالحالة دى ويمكن دة اللى خلانى اكتفى بالرن عليكى بس
انا بحبك فى اللة اوى
سامحينى
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا محمد
متقلقش مش هغيب تانى
بجد شكرا على سؤالك .....انا متابعة مدونتك وان مكنتش بكتب الفترة اللى فاتت
تحياتى

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

بصى يا ساره انا ماليش قوى فى الشعر بس كلامك جميل قوى
و كمان جايه اسلم و اقول حمد الله على السلامه

مدحت محمد يقول...

ازيك فينك

سارة علي يقول...

السلام عليكم
صيدلانية
ازيك عاملة اية
منورانى يا قمر
مش هغيب تانى اللة يسلمك
تحياتى

سارة علي يقول...

مدحت محمد
الحمد للة اهو رجعت
الف مبروك على الخطوبة ....فين الشيكولاتة تجيلى على باب مدونتى هههههههههه
منورنى يا مدحت
تحياتى