CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

4 أغسطس 2008

"فضفضة"


ازيكم يا عياااااااااااااااااااااااال ههههههه ومالو يعنى اجدع ناس العيال الاول عاوزة افضفض بكلمتين محشورين فى زورى ياااااااااااااااجدعان انا انسانة حساسة ااااااااااااااااوى اة واللهى بجد بحس وعندى دم طب تتاكدوا ازاى ؟؟؟ حد معاة دبوس يشكنى يعنى ؟ عاوزنى اتعور يااااااااااة قلبكم اسود ههههههههههه وانا بقول كدة عشان فعلا فى ناس بتزعل منى انى ساعات باخد جنب منهم بس الناس دول لو عرفوا حقيقة انى سيتى حساسة جدا هيفهموا سبب ان اى موقف يزعل عادى هيزعلنى انا ااااااااااااااااااااوى وانا لما بزعل مبتكلمش بسكت بتخرس ...... عرفتوا دلوقت لية العيال صحابى بيحبوا يضايقونى ههههههههههههه عاوزنى اتخرس ومرغيش بس على مين ههههههههههه
البارحة يا اخوانى الاعزاء ....كان العزاء عند طب بيطرى بجوار مستشفى الطلبة ...... هههههههههه امتحان التدريب عدى عدى والسمر كورس على قلبى هدى ههههههههههههههه واللهى انا لما رجعت قريت بوست التهييس تانى يلهووووووووووووز ضحكت ضحكت دة كلام حد فى غيبوبة الا مش انا امبارح داستنى عربية طب بكلمكم ازاى حاليااااااااااااااااا ههههههههههههههه المهم فضلنا نمتحن من الساعة تسعة لغاية الساعة اتنين الضهر.... والحمد للة كويس واحب اشكركم على الدعم وانكم عبرتونى واللى حصل بعد الامتحان ان واحدة زميلتنا صحبتنا عسولة خالص اتخرجت سولى يا سكر بقولك من هنااااااااااااااااااااا لبكرة " يا رافعة راس شلتنا ومنورة كليتنا اديكى اتخرجتى واوعى تزورينا ههههههههههههههههه لا طبعا تعالى شلة الكرسى الاخضر ترحب بكم " ..... رجعت انا وتيفة نتحدث وهى اللى صالحتنى هههههههههههههه مهى هى اللى زعلتنى ...... بقولكم اية سوسة فى مود حار جاف صيفا ...... ممطر متلج شتاءاهههههههههههههههههه واللهى يا بشر انا عيط عياط ...... العيال بتوع خامسة دفعة السنة دى عملوا عمايل زغاريط وهوليلة خلاص بقى اتخرجوا ....... عارفين برغم انى متخرجتش بس كنت فرحانة اوى المهم بس انا مشيت بدرى ومقعدتش مع العيال كتير حسيت انى هموت وانام ما انا كنت مطبقة بقى وشربت نسكافية لغاية ما جالى هبوووووووووووووووط وماما فى التليفون تزعقلى لما اجيلك ههههههههههه على مين اول ما صحيت اديتها النشكافية التمام ههههههههههه عارفين كاان مفروض انزل بوست ادبى بس مفيش ايحاء خالص ........ مشغلة مزيكا تمام بس مفيش ......... على العموم انا فى المدونة اى خدمة عدوووووووووا يعنى عليا كدة

2 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

غير معرف يقول...

صباح الخير يا ساره

انا كنت عدي جمب المدونه قلت اسلم , وبيني وبينك كنت طمعان في كوبايه نسكافيه , تلاقيكي طبعا عامله ترمس وعماله تشربي مممممممممممممم

بصي يا ساره انا يمكن اكون زيك وحاجات بسيطة تضايقني جدا , لكني عاده بحاول التمس الاعذار الاخرين حتي يثبتلي ان تصرفاتهم دي متعمده ..

ما علينا

سلام بقي انام احسن , وانا كمان مش بحب النسكافيه

سارة علي يقول...

ازيك يا محمد
منور واللهى لو على الترمس نبعتلك واحد هههههههههه ولو انك كدة شكلك مش بتشرب نسكافية
بحاول اغير حساسيتى ناحية تصرفات الغير بس عارف احيانا الناس فعلا مش بيتفاهموا حساسيتى تجاة الامور
سلااااااااااااااااااام