CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 أغسطس 2008

"همهمات ابدية"


اهرب وسط كلماتى المنسابة على بحار الاحلام ..... ابكى وامسح قطرات دمعى دما ..... اعلم مدى وهمى المتعلق بسحابات الامل ....اى الاوهام ارسمها داخلى لم اعد انتظر اجابات وهمهمات من اى بشر ....... اتلعثم كعادتى بحرف الراء واعود لامسح لعثمتى الحمقاء ...... اهولاء هم البشر ؟....... ظننت انى اسكنت عوالم الوحوش الضارية ..... يتملقون بعضهم البعض ...ويضحكون امرى العجيب ........... اظل استند لذات الحائط القصير .......لاسمع لعثمتى من جديد ولكنها لعثمة طالت حروف كتاباتى كلها بل اظنها طالت لسانى فافقدتنى الصمت لاظل اشاهد دون حراك همهمات غيرى تقتل احساسى فى تواصل .................

7 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

Bob يقول...

الحقيقة مقدرتش استوعب الكلام
يمكن عشان اول مرة اقراه
بس ممكن اما اقراة تانى اقدر استوعبه
سلااااااااااااااام

محمد عبدالحي بتاع بيطري يقول...

على فكرة .. أنا زعلان لأنك أختفيتي كدة و ما رديتيش

سارة علي يقول...

انا اسفة يا جماعة على اختفائى واللهى بسبب ظروف
فعلا قريب هتابعكم

سارة علي يقول...

دكتور محمد
انا اسفة واللهى انى مردتيش انا اختفيت بسبب ظروف واللهى وانا متابعاكم فى مدونة الاتحاد البيطرين وبجد مقصدش وبجد شكرا على سؤالك
انا كمان متابعة مدونتك

فارس بلا جواد يقول...

أزيك يا سارة
أسف لتأخري عن زيارة مدونتك .. ويارب تكوني بخير
كلامك في البوست جميل يا سارة .. وبجد رأيي فيكي دايما انك موهوبة ما شاء الله
ربنا يزيدك موهبة وابداع
تحياتي

Aиgel يقول...

كل رمضان و أرواحكم البيضاء بخير
اللهم أجعل في قلوبنا نوراً يضيء ظلمة الليالي برضاك عنّا ,
و أجعل في أجسادنا هِمَمٌ تحتوينا فترتقي بنا نحو عفوك ” آمين ”

كل سنة وأنتي طيبة يا سارة يا حبيبتي
أختك في الله
Angel

,.-~*'¨¯¨'*•~mr ,.-~*'¨¯¨'*•~monshed يقول...

بوست جميل والي الامام ان شاء الله ووسعيد يزارة لمدونة حضرتك وان شاء الله منتظر من حضر زيارة لمدونتي المتواضعة جدا