CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

5 أغسطس 2008

تنبية هاااااااااااااااااااااااااااام
انا نقلت مدونة يوميات سوسة لمقر مدونتى " البراءة " يعنى اللى عاوز يروح على مدونة يومياتى هيلاقيها جنب البراءة وهتلاقوا كمان اتحاد البيطرين معاهم التلاتة جنب بعض ......... المدونة التانية بقى اللى عملها على اساس تبقى اليوميات احتمال كبير هخليها دينية ....... عشان رمضان باذن اللة كل سنة وانتم طيبين ............ انا فى المدونة عدووووووووووووووا عليا
تنبية هام...... الى سمسمة صاحبة مدونة بحبك يا مصر ونهلة صاحبة مدونة فجر جديد واسلام صاحب مدونة نام يا مصرى واسامة صاحب مدونة فارس بلا جوار ومحمد صاحب مدونة الفارس الملثم وباقى الناس ومش عاوزة انسى حد ........ انا عملت مدونة دينية وعاوزاكم تشتركوا معايا ممكن ؟؟؟؟؟؟؟؟ اللى عاوز يشترك يا ريت يبعتلى اميلة عشان ابعتلةدعوة للاشتراك
سمسمة ونهلة ......... هتشتركوا يعنى هتشتركوا ههههههههه بهزر يا ريت تشرفونى وتشتركوا عاوزة نشاط
صحيح اوعى يا محمود صاحب مدونة بطوط حبوب تبطل تدون او تقفل مدونتك مشكلة جفاف الافكار عادية ونتعرض ليها حتى لو هتدخل تقول اية اللى بيواجهك فى حياتك اليومية بالتدريج هتتشال المشكلة .....

25 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

Eman Henaish يقول...

مبرووووووووووووووووووك

علي فكرة موضوع المدونتين فكرة لذيذة

علشان تكون يومياتك مع بعضها وأعمالك الابداعية مع بعضها

لتجنب اللخبطة وحرصا علي تتابع أحداث اليوميات
:)

الي الأمام ديما يا سوسة

سارة علي يقول...

ايمى صحيح
انا عاوزاكى تشتركى معانا فى المدونة التانية عملت مدونة دينية ..... ممكن تبعتيلى ميلك ؟ عشان ابعتلك دعوة الاشتراك ؟

غير معرف يقول...

بداية الف مبروك علي مدونتك الجديده يا سوسه, بس انا مفهمتش هم دلوقتي كام مدونه عشان

كده تهت مممممممممم

بالنسبه للمدونه الدينيه فعمرك اطول من عمري ,انا كنت بفكلا في حاجه زي كده عشان رمضان ,وانا موافق علي الفكره ..

احط ايميلي هنا ولا اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟

سارة علي يقول...

اة يا محمد ابعتلى ميلك عشان ابعتلك دعوة

غير معرف يقول...

الايميل اهو mohamed1980244@gmail.com

بس بقي ابعتيلي مع الاميل حاجات وياميش رمضان هههههههههههه

سارة علي يقول...

ههههههههههههه
ياميش كمان لا هبعتلك نسكافية عشان مبتشربوش فهترجعهولى ههههههههههه
انا ضفتك يا محمد
وصلتك دعوة الاشتراك؟

غير معرف يقول...

ايون وتم قبول الدعوه

يا سلام طيب يبقي انتي عليكي بوفيه المدونه , اقعدي اعملي نسكافيه طول النهار للزوار ههههههههههههه

سارة علي يقول...

ايوة اتقبلت الدعوة بس انا فى مشكلة فى التمبليت افتح المدونة من عندك كدة

غير معرف يقول...

بتفتح عادي , بس انتي باين حذفتي البوست اللي كان موجود

مدحت محمد يقول...

لامحصلش مشاكل فى التيمبليت ياسارة

غير معرف يقول...

بس ليا ملاحظه يا سوسه

الاستايل ده متعب اوي في القرايه والخط صغير اوي مممممممممم

nahlaa abdo يقول...

مبروك يا سارة يا قمر ربنا يوفقك يارب
فكرة جميلة المايل بتاعى هيتبعت مع التعليق .
تحياتى لكى يا قمر

semsem يقول...

معاكى من عيونى يااسراه مقدرش اقولك لا
بس اول ما افوق من الحاله اللى انا فيها دي
استحميلينى شويه
حاسه ان الدنيا ضاقت بيا
بس الحمد لله عل كل حال
اول ما ارجع هقولك

مدحت محمد يقول...

سارة انا نزلت
بوست فى مدونة نور الجنة

ادخلى شوفيه

بقلك صح

انا بتفق مع الفارس فى كلامه

مدحت محمد يقول...

فين النشاط اللى فى المدونة الجديدة يابنتى

محمود حسن العدل يقول...

رغم انك مش داعتينى ان اكون معاكى فى المدونة الدنية الجديدة .
بس مش اشكال ياستى .
انا هاسيب الاميل
mahmoud2007233@yahoo.com
mahmoud@mahmoud.vip
ومبروك الف مبرووك على المدونة الجديدة
تحياتى

Mahmoud البطراوى يقول...

ساره استخدمى القالب ده بدل القالب الى انتى مستخدماه فى المدونه الاسلاميه لانى القالب الى موجود مخلى القرايه صعبه اوى

http://lltoews.googlepages.com/abstractfloral.txt

Mahmoud البطراوى يقول...

ساره طب ما تستخدمى القالب الى بعته ليكى دا حلو والله

سارة علي يقول...

محمود ادخل المدونة كدة؟ شوف انا بقالى ساعة تهت عبال ما غيرت التمبيلت

Mahmoud البطراوى يقول...

هو حلو
بس دى مدونه دينيه المفروض
القالب لازم يكون كلاسيكى جدا
اقترح اما انك تختارى واحد من بتوع البلوجر نفسه
او واحد بسيط جدا

Mahmoud البطراوى يقول...

انما ده مظنش انه ينفع

سارة علي يقول...

انا بس كنت عاوزة اغير التمبيلت باى شكل معلش انا اسفة على التاخير انا اصلا مش عارفة اركز كنت هموت النهاردة المواصلات اللى كنت فيها العربية كانت هتدخل فى مقطورة ومن ساعتها وانا مش عارفة اعمل حاجة انا فى المدونة وهغيرها باذن اللة

Mahmoud البطراوى يقول...

حمد لله على السلامه
والحمد لله انها جت على اد كده

جربى دول؟؟


http://lltoews.googlepages.com/rusticviolet.txt

او

http://lltoews.googlepages.com/loveis....txt

Mahmoud البطراوى يقول...

معلش مقدرش اساعد باكتر من كده

Mahmoud البطراوى يقول...

ساره دول اقتراحات للمدونه الاسلاميه

1- اعملى لنفسك دوعوه على الايميل الى انتى عامله بيه المدونه دى .. وبعدين اقبلى الدعوه.. وخلى نفسك ادمن..
.. لما هتخلى الايمل ده ادمن ممكن تلغى التانى ..
والغى الايميل التانى نهائيا ... عشان تبقى كل مدوناتك فى حته واحده.. وده عشان الدعايه كمان يااارب تكونى فهمتى الطريقه

----------------------------------
2- نظمى النشر فى المدونه بحيث كل 24 ساعه لان فى مواضيع جميله جدا محدش لحق يقراها فعلا ... احنا مش بننشر من اجل النشر .. بننشر من اجل القرايه والاستفاده
زى مدونه الضاحكون .. بيعملوا تنويه ان البوست الجاى هيتنشر الساعه كذا يوم كذا
اعملى رقابه خلى اى حد ينشر حاجه تبقى درافت وانتى تظبطى انه يكون بين كل اتنين 24 ساعه على الاقل
------------------------------------
3- عايزين نعمل لوجو للمدونه للدعايه انا هبدأ اعمل فيه بس انا مش موهوب لو حد يقدر يبقى كويس
انا كده كده هعمل واحد لو عجبكم ننشره
--------------------------------------
4- بلاش بوستات الادعيه .. والاناشيد .. واى بوست مش بيقول حاجه
خلينا فى البوستات الايجابيه بس

على فكره انا مقصدش البوست الى عنوانه (دعاء فك الكرب) انما اقصد البوست الى عنوانه ( مختارات من ادعيه)

----------------------------------------
5- فى السايد بار عايزين نحط لنكات لمواقع دعويه وشيوخ وكده
هبقى ابعت تصميم ليهم شفته فى مدونه وعجبنى بس لو عرفت الطشه
:)
سلااااااااااام