CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 يوليو 2008

"باااااااااااااااااااااااااااركولى يا عالم "


سارة نجحت يا جدعان ..........باركولى يا ولاد ........ نجحت فى التلاتة عشرة مادة يا ولاد الحلال...............هتجنن يا جدعان .............اعملوا حسابكم انا عازمة كل واحد يدخل المدونة على جالاكسى وجاتوة وواحد كانز ................ انا لسة راجعة من الكلية ............اقولكم انا الصدمة افقدتنى الوعى .............راجعالكم تانى .............بس استوعب اللى بيحصل


احمدك واشكر فضلك يا رب ...................

35 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

فارس بلا جواد يقول...

اول تعليق وتهنئه
ازيك يا ساره
الف الف الف مبرووووووووووووووك
عقبال الجميع
انتم السابقون ونحن اللاحقون

تحياتى

Moustafa` يقول...

لولولي
-زغروطه سايلنت -
ألف مبروك ياقاهره الطب البيطري
بجد مبروك وبنطالب بالجالكسي بشده
---
تستاهلي كل خير .. ألف حمد وشكر ليك يارب
سلاااام وعقبال التخرج

bedo يقول...

مبروووووووووووووك ياسارة

بيدو

semsem يقول...

بجد ياساره!!
الف مبرووووووووووووووووووك يا عمري بجد فرحت اوى

semsem يقول...

وسمعنى احلى زغروطه لاحلى ساره
لولولولولولولولولو
لما تفوقى من الصدمة طمنينا ههههههههههههههههههههههههه
مبروك يا دكتورة

ادم المصرى يقول...

الف مبروك يقمر وان شاء الله هيباركلك الله فيها بأذن الله

شهد الكلمات يقول...

اية يا ادم يا مصري مافيش الناجح يرفع ايده ولا حاجة خالص ولا حتي حسن يوسف ههههههههههه

مبروووووووووووووووووووووووك
انا مش عارفة ان كانت اخر سنة ولا اية بس عموما الف الف مبروك وبالنجاح و التوفيق دايما

تحياتي

زى الهوا يقول...

ماهو مافيش اسهل من الكلام , انا مش هتنازل عن نايبى على فكرة , الجلاكسى تجيلى لغاية بلوجى

نبروك ياسارة ألف مبروك , ويارب ديما ناجحة

فارس بلا جواد يقول...

الف مبروك يا سارة .. هو انا جيت متأخر ولا ايه .. مش لاقي لا كانز ولا حتي عصير قصب
وبعدين ايه الافترا بتاعك ده بتنزلي كام بوست في اليوم
يا بنتي بالراحة عشان الناس تلحق تقرا .. عشان انتي اعمالك بجد جميلة وتستحق ان الناس تقراها بس اديهم فرصة
تحياتي

مدحت محمد يقول...

انا قلتلك اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه

روحى شوفى ردى

انا يابنتى والله بدون فخر وشى حلو على اى حد

الف مبروك ليكى ياسارة

الفارس الملثم يقول...

ههههههههههههههه

الف مبروك يا ساره وانا مستني الجلاكسي , بس خلي بالك يا بنتي علي عقلك وربنا يستر من تاثير الصدمه علي كتاباتك الجايه ههههههههه

سلامممممممممم

nahlaa abdo يقول...

الف مبروووووووووووووووووووووووووووك يا قمر معلش والله ان تعليقى جاء متاخر اعذرينى معلش.
يا رب تكونى مبسوطة وربنا يجعل ايامك كلها فرح.
ايتها المبدعة الجميلة.
تحياتى لكى يا قمر.
مبرووووووووووووووووووووك تانى مرة انا فرحانة ليكى بجد ربنا يوفقك يا رب.

PrInCeSS BeRy يقول...

مبروك يا جميل ربنا يوفقك

سارة علي يقول...

ازيك يا فارس
اللة يبارك فيك عقبال كل الناس يا رب
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا مصطفى
ههههههههههه اعملها سايلنت ليةدة انا عملت مهرجان فى الكلية وغدا هيتخرب بيتى العيال عاوزنى اعزمهم يسمع منك ونتخرج السنة الجاية يا رب
تحياتى

سارة علي يقول...

bedo
اللة يبارك فيك ودايما مشرف مدونتى
تحياتى

سارة علي يقول...

سمسمة يا اللى وشك عليا زى الفل بجد انتى اول حد يكلمنى النهاردة قبل النتيجة وفعلا وشك زى القمر يا قمر اللة يبارك فيكى يا سكر اوعى وشك سارة فاضلها سنة وتتخرج باذن اللة
تحياتى

سارة علي يقول...

ادم المصرى
اللة يبارك فيك وربنا يسهل ونتخرج السنة الجاية يا رب
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا شهد
اللةيبارك فيكى لا باذن اللة السنة الجاية اخرسنة ربنا يكرمك وعقبال الجميع
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا زى الهوا
اللة يبارك فيكى يا رب ومتقلقيش خدمة توصيل المدونات شغالة 24 ساعة .....حلاوتك تصلك اينما كنت
تحياتى يا سكر

Mahmoud البطراوى يقول...

مبروووووووووووووك

الف مبروك بس انا تقريبا جيت بعد جلاكسى ما خلصت
انا مليش دعوه انا عايز واحد بالبندق والا هسحب مبروك من الالف الى فوق دول واسيبلك 999 مبروك بس
انتى حره

سارة علي يقول...

اللة يبارك فيك يا فارس ميهمكش الكانز هيوصلك على باب مدونتك نعمل اية بقى بوست فضفضة وبوست كتابة ادبية متقلقش الجالاكسى برضوهتوصل
تحياتى منورنى دايما

سارة علي يقول...

ازيك يا مدحت
اةواللهى بجد وشك حلو جدااااا عليا اللة يبارك فيك عقبال ما نتخرج السنة الجاية
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا محمد
هههههههههه اللة يبارك فيك لا متقلقش انا حودت على مصر للتامين بعد النتيجة عشان اامن هناك محدش عارف
اما بالنسبة للكتابات ههههههههه ربنا يستر
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا نونو اللة يبارك فيكى يا عسل وعقبالك يا رب ونفرح بيكى كدة
منورانى يا جميل
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا بيرى يا قمر
اللة يبارك فيكى
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا دكتور محمود
لا متقلقش هههههههههه شايلالك واحدة بندق وواحدة سادة والكانز هيوصلك باب مدونتك اللة يبارك فيك ويا رب بقى السنة الجاية تعدى بخير ونتخرج يا رب
تحياتى

محمد عبدالحي بتاع بيطري يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
محمد عبدالحي بتاع بيطري يقول...

تصدقي أنا كنت بأشبه برضه

أنا قلت أنك زميلة في البيطرة لما شفت التعليق بتاعك عندي
يا جدعان الدم بيحن

بالأمارة أحنا كنا بنمتحن ميتابوليزم الترم ده مع بعض

عموما تشرفنا
و لو عايزة تنضمي لاتحاد المدونين البيطريين
فده هيسعدنا جدا
قوليلي بس و أنا ابعتلك الدعوة
(هتكوني أول بنت على فكرة)

بالتوفيق دايما .. و عقبالنا يارب
^_^

سارة علي يقول...

ازيك يا دكتور محمد
اة واللهى صحيح انا كان معايا ميتابوليزم الترم دة ......بيطرى بقى ههههههههههه
دة يسعدنى جدا انى انضم للاتحاد المدونين البيطرين لان فكركم متميز
اللة يبارك فيك وعقبالك
تحياتى

Eman Henaish يقول...

ياااااااااه يا سارة

معلش أنا مقصرةأوي بس بجد لظروف قصوي

ألف مبرووووووووووووووووووك يا جميل

بس فين الجلاكسي؟؟

ولاهي عزومة مركبية :)

مش هتنازل عنها هي والكانز

سلامز

break يقول...

مبروك
بس 13 مادة ازاى
دا كله


عقبانا يارب

مبروك مرةتانية

break يقول...

كنت عايزة اسألك
انتى عاملة اللى على الجنب فى البلوج دا ازاى
اللى بيقولك لبلوجات نزلوا ايه امتى

سارة علي يقول...

ازيك يا ايمى
اللة يبارك فيكى يا قمر متقلقيش هوصلك الجالاكسى والكانز لباب مدونتك
تحياتى وميهمكيش انا مقدرة سؤالك عليا

سارة علي يقول...

ازيك يا بريك
يا بنتى اللة يبارك فيكى وعقبال كل الصيادلة المطحونين والناس كلها واحب اقولك بموووووووت فى مدونتك
بالنسبة لسؤالك
من عند الاعدادات هتلاقى تحرير المدونات هتدوسى كليك وهتفتاحلك صفحة الاضافة تضيفى اللينكات اللى على مزاجك
تحياتى يا قمر