CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

21 يوليو 2008

............


انتظرونى قريباااااااااااااااااااااااااااا فى يوميات دكتوربيطرى طالع عينة ..................... قريبا على شاشة المدونة .............اوعى تغير المحطة............. مش هتقدر تفتح عينيك ههههههههههههههههههههههههههههههه ........... ريست من الكتابات الادبية ......... ومتقلقوش هرجع اكتب ادب تانى رخامة بقى ههههههههههههههههه اوعوا تزعلوا منى بس انا مقدرش ازعل حد

31 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

مواطن مصرى نايم يقول...

هههههههههههههههههههههه
منتظرينك يا سارة
و مبروك النجاح الف مبروك
تحياتى
اسلام

سارة علي يقول...

ازيك يا اسلام
ياااا خسارة جيت متاخر لية الكانزات خلصت امبارح شايلالك واحدةجالاكسى تعالى خدها من مدونتى هههههههههههههه اللة يبارك فيك
تحياتى

فارس بلا جواد يقول...

ساره
ازيك
ومشفناش حاجه يعنى
ههههههههههههههههه

تحياتى

محمود حسن العدل يقول...

سارة
خلاص هانتكلم عن البيطرة.. ماشى ياستى
اهو هانفضل مستنين
هههههههههههههههههههه
انا فهمت من التعليقات انك نجحتى
مبرووووووووووووووك الف مبروك
النجاح
تحياتى

Eman Henaish يقول...

أولا مبروك علي النيو لوك
ثانيا هستني يوميات البنوتة البيطرية
بس ما تتأخريش

وعلي فكرة البوست السابق جاااامد

دمتي مبدعة

فارس بلا جواد يقول...

سارة
أزيك ومبروك علي النيولوك الجديد
وعلي فكرة احنا اللي هناخد ريست مش انتي عشان نلحق نقرا البوستات الكتيرة اللي فاتتنا
وانا متأكد أن بسبب حبك الشديد للتدوين الريست بتاعك ده مش هيبقي أكتر من يومين ههههههه
ان شاء الله ابقي اقرا الجزئين بتوع القصة وأقولك رأيي .. كنت عايز أقراهم أول ما نزلوا بس والله كنت مشغول شوية
بس أن شاء الله هاقراهم عشان انتي اسلوبك ما شاء الله جميل وموهوبة بجد
تحياتي

مدحت محمد يقول...

انا هقتلك ياسارة

جاى ابص جاوبتى ع التاج ولا لسة الاقيكى منزلة بوستين بعده

يابنتى خلى كل يوم بوست ع الاقل

المهم المدونة بقى شكلها جميل اوووووووى
بجد
ناقصلها اغنية وتبقى مية مية

استنى اروح اقرا التاج بقى

سارة علي يقول...

ازيك يا فارس
متقلقش قريباااااااااااا على شاشة البراءة سينما ومش هتقدر تغمض عنيك ههههههههههههه
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا محمود
اللة يبارك فيك وقريبا هنزل بشغل جديد منورنى دايما
تحياتى

سارة علي يقول...

ايمى حبيبة قلبى انتى اللى مبدعة يا قمرى شوفتى النيولوك قولت بمناسبة النتيجة اعمل ديكورات فرايحى كدة ههههههههههه
تحياتى ليكى يا سكر قريب هنزل البوستات

سارة علي يقول...

ازيك يا فارس
اة هترتاحوامنى يومين هههههههه متقلقش راجعة تانى بجد مستنية رايك فى البوستات اللى فاتت والقصة لانها اكشن واسلوب مختلف
ملحوظة: معلقتش على كذا بوست فمن فضلك ارجو رؤية تعليقاتك
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا مدحت
هههههههههه اعمل اية معسكرة فى المدونة واللهى الواحد بيكتب فى الدفتر اكتر من دة بكتير منورنى دايما يا مدحت
تحياتى

الفارس الملثم يقول...

يا بنتي مش كنتي اديتي القصه بتاعتك حقها من القراية خاصة انها طويله

عموما احنا مستنين المسلسل قصدي اليوميات مممممممم

والقصه ان شاء الله اقراها واقولك رايي في تعليق

تحياتي

سارة علي يقول...

ازيك يا محمد
معلش اصلى يومين وهدخل فى مود امتحانات تانى وعندى سمر كورس ودراسة عارف عمرك ما حسيت انك عاوز تكتب وناس تشاركك وانك بتكتب كتير ؟
سورى على التطويل قى التعليق
تحياتى

زى الهوا يقول...

انا كنت عايشة يوميات اختى يوم بيوم خمس سنين ونص معاناه فى الكلية بتاعتك دى وف الاخر هاتيلى حد من صحابها اشتغل فى مجال البيطرى , كلهم مابين صيدليات وميديكال ريب , ف انتظار يومياتك

Mahmoud البطراوى يقول...

منتظرينك


على فكره انا مش مكسل فى الكتابه ده معدل نشرى الطبيعى ومودى مود نكد اساسا
انا اسف انك عرفتى صفحتى وانا فى المود ده اصبرى على البوست الجاى كام يوم قليلين جدا ونكد جدا

اربعين سنة ستيوتند يقول...

منتظرينك يا جميل
الف مبروك علي النجاح

semsem يقول...

اولا الف مبروك
ثانيا مسنيين اليوميات دي بفارغ الصبر
ثالثا ارجعى اكتبى ادبى تانى
رابعا والاهم تكمله القصه تحفه بجد
انت خساره فى طب بيطري
تحيااااااااااااااتى كتير
بجد وحشانى بس حقك عليا بجد مشغوله
ادعيلى
وحشتينى بجد بجد

مدحت محمد يقول...

على فكرة انتى ربنا هيكرمك وتيجى تشتغلى معايا هههههههههههه

بجد والله انا مش بهزر انا فى دكاترة بيطرى عندنا فى الهيئة بس مفيش فى السويس امراض اسماك وحاجات غريبة كدة
سيبك ياللا لاقيتيلك واسطة ابسطى

Angel و Aaya يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Aиgel يقول...

في انتظار أحلى دكتورة مصرية
وأديبة أيضاً


أنا في انتظارك في كل الأحوال دكتورة أم أديبة فأنتي كأريج الورد الذي يحلو لنا صيفاً وربيعاً

Angel Love

ابراهيم بكر يقول...

على فكرة مدونة كويسة
واهم شيىء انك فتاة وتهتمين بالتدوين وده شيىء جميل

سارة علي يقول...

ازيك يا زى الهوا
اكيد يا بنتى كنتى شايفة الماساة بتاعتنا دى كلية خنقة اوى يلا مهى مبتنتهيش ببيطرى يا اما ميدكال ريب يا صيدلية يلا ربنا يطلعنا منها على خير

سارة علي يقول...

ازيك يا دكتور محمود
لا ميهمكش خالص انا اللى اسفة على تطفلى انا بس شايفة ان كتاباتك متميزةوموضوعاتك جميلةاوى فكنت بسال امتى البوست الجديد متقلقش ربنا ميجبش نكد فترة وهتعدى ربنا معاك اصبر بس
تحياتى ومنورنى دايما

سارة علي يقول...

اربعين سنة
منور مدونتى اللة يبارك فيك
تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا سمسمة يا قمر
وحشاااااااااااااانى جدا ووحشانى بوستاتك بس ميهمكيش انا مقدرة انك مشغولة ويا رب دايما كتاباتى تعجبك متقلقيش هرخم عليكم بكتاباتى هههههههههه
تحياتى يا سكر

سارة علي يقول...

ازيك يا مدحت
وكمان لاقيت واسطة ههههههههه اية دة طول عمرى محظوظة واللهى بس الخوف على الثروة الحيوانية من خبرتى فى الطب البيطرى انا يمكن ادخل نوع جديد من انفلوانزا الطيور عشان نسترزق بقى هههههههههه بهزر
منورنى دايما يا مدحت
تحياتى

سارة علي يقول...

انجل التى تسحرنى بكلماتها الرقيقة الهادئة
يا بنتى وحشانى اوى بجد وبجد شكرا على كلماتك الامورة دى انا محظوظة فعلا بتعليقك يا سكر ويا رب دايما اكون عند حسن ظنك
تحياتى

سارة علي يقول...

hinger
شكرا على زيارتك لمدونتى المتواضعة واشكرك على كلماتك الجميلة

تحياتى

semsem يقول...

نسيت اقولك ايه النيولوك الجامد ده ياعم
بجد تحفه
زوقك حلو
سلام
وحشتينى بجد

سارة علي يقول...

ازيك يا سمسمة يا سكر
لسة كنت عندك فى المدونة اهو اية يا باشا البوستات السكر دى تمام تمام هو دة الكلام لا نقول دة ولا دى غير سمسم مفيش تانى
تحياتى يا قمرى