CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

28 يوليو 2008

" رسالة معطرة باحلام من وجد الحب اخيرا "...........




مرت السنين على حبك المهجور فى حى قلبى القديم ..... كنت امضى وحيدا يائس من دنيا العشق .... معلنا اغلاق حجرات الروح فى وجة اى انسانة اخرى ..... كنت احاول الخروج من تلك الهوة العميقة المسمااة "جرحك" ولكنى قد سجلت فيها رقما قياسيا كأكبر فاشل فى تسلق جبال المرارة والالم ........ قابلت من كنت اتمناها حقا فى طريق الشفاء من حبك ...... كانت تحرر روحى من قيود عذابك ....... تسكب روحها لتنير دربى المعتم دوما ....... نعم تجمعت فيها صفات الروح النقية ...... روحها مثل الاطفال الابرياء ....ولكنى كنت اعبث فى اوهام وجودك المتقطع البث ... ارى صورتك على شاشات عرض الدنيا باكملها ....... حتى حينما كانت تحدثنى "ملاك الروح الجديدة" كنت اتوهم ملامحك .....فماالبث ان افيق على صوتها الشفاف الالحان .......


عيناها .... حقا عيناها جميلة ..... حنونة لا تجيد الخداع مثل عيناكى ...... رقيقة نعم رقيقة ...... لم اراها تتصنع الاحساس فى دنيا الغش ...... اعرفها ؟....... اعرفها منذ وقت قصير ولكنى استشعر اننا كنا منذ خلق الكون سويا ..... احبها ؟؟... نعم احبها ...... فلقد تمرد وجودى على احساسى القديم بالحنين اليكى ........ الم اكن اعرفك منذ سنوات عديدة؟!....... ولكنى وجدت روحى فى لحظة تنكرك ....... كانى لم اعرف تلك الكلمات ولا هذا الصوت ولا الملامح !!!!!!!!!!


اتعلمين انها بالفعل لا تماثلك فى شىء ؟!......... فهى تتمنى رؤيتى لحظة ...... اما انتى !!......تمنيتى غيابى للابد ........ تملصتى من وجهى خشية ان ارى ضحكات خداعك المتهامسة ........ تتمنى سماع صوتى برهة ..... اما انتى فلقد سأمتى نبرات صوتى جميعا ... اغلقتى هواتف الدنيا فى لحظة خشية ان يجرح صوتى غرورك وكذبك المقيت ..............


كنت اوهم نفسى بالحب حينما عرفتك يوما .......اما الان فقلبى يدرى اين هى نسمات الحب الصادق.......... هى لا تسالنى شىءسوى الحب بينما كنت فى الماضى افيض بانهار حبى لكى واستجدى كلمة احبك كالمشعوذ التائة وسط دوامات الشحاذين ...... لربما كنت لا املك قصور الهوى كحبيبك الحالى ..... ولكنى الان املك دنيا العشاق باكملها ...... وبهذا يتوجب علي ان اشكرك فلولا بعدك عنى ما كنت وجدت الحب الحقيقى


ختاما ....... تقبلى تحياتى


من العاشق الولهان حاليا لارق انسانة على وجة الارض وتذكرى دوما لم ولن تكونى لى حبيبة فحبيبتى تجلس بجوارى فرحة باشعارى البريئة ....................

بقولكم اية يا منزززززززززززززز انا جالسة قابعة والابداع شغال وبقول انزل حلقة من المسلسل النتاوى الفضائى سوسة فى بيطرى المنحوسة واللى يقرا البوست دة يطلع فوق بالموس يقرا الحلقة والنهاردة قررت ان البطولة تكون للفنان المتالق توتو حسنى ابن عم الفنانة جمالات والبطلة بقى هتكون فعلا زى ما توقعنا زينة رمضان اللى لسة ممثلة معاة فيلم كابتن ماجد .............ههههههههههههههههههههه انا موجودة على البلوجر ومقيمة واللى عاوز مشاريب هننزل بس هناخد نسبة على استخدام وصلة الدش مهو المسلسل معروض على قناة سوسة اية ار تى .............. اروح بقى اذيع المسلسل واجىىىىىىىىىىىىى

4 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

مواطن مصرى نايم يقول...

من العاشق الولهان حاليا لارق انسانة على وجة الارض وتذكرى دوما لم ولن تكونى لى حبيبة فحبيبتى تجلس بجوارى فرحة باشعارى البريئة

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
بجد بوست عااااااااااااااااالى
جدااااااااااااااااااااااا
الاحساس رائع يا سارة
و الاسلوب زى ما اتعودت منك
بجد الله ينور
تحياتى
اسلام

سارة علي يقول...

ازيك يا اسلام
اللة يخليك ويكرمك يا رب وشكرا على التعليق الجميل دة
بقولك اية فين الكاكاو بتاعى انا طالبة من عندكم فى القهوةبتاعة المدونة كاكاو بقالى ساعة اية التاخير دة لسة هركب تاكسى واجيلكم المدونة
هههههههههههههههههههه
تحياتى ومنورنى دايما يا اسلام

فارس بلا جواد يقول...

ساره
بوست مميز جدااااااااااااااااااا


كلماته حلوه

تحياتى

سارة علي يقول...

ازيك يا اسامة
شكرا على كلماتك الجميلة دى
مستنية البوست الجديد بتاعك
تحياتى