CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

30 يونيو 2008

ضحية الطب البيطرى

مستغربوش من العنوان .....صدقونى اى حد بيدخل المجال دة بيحس بحاجات كتير اوى .........خصوصا لو بيطرى القاهرةزى حالاتى ..........تخيلوا بقالى اكتر من شهرين بمتحن ولسةمخلصتش وعموما مفيش اجازة اصلا ..........وبعد الامتحانات تدريب صيفى حاجةكدة زى المصيف بس بهدلة على اصولة لا وبعدة امتحان تانى على التدريب وبعدية تلاقى الترم الجديد ومطال بين طبعا نحضر ونزاكر من غير ما نكونطلعنا من هم الامتحانات .........انا مش بشكى انا بس بفضفض عشان اتخنقت ليةمنبقاش زى اى بيطرى فى الجمهورية لية الدنيا معقدة اوى عندنا والمشكلة ان اغلب التركيز بيكون على حاجات مش هنستخدمها فى الشغل لما نتخرج ..........عارفين انا وناس كتيرقررنا ان الحل الوحيد نبقى مجرد الالات مالهاش حق تخرج من الشعور بالخنقة ..........يعنى يرضى مين الترم يبقى فية بال13 مادة وكل المدةديةوتبقى مش ملاحق ..............ادعولى ربنا يخرجنى منها على خير ويكون الشغل احسن من كل دة

3 سوسة بيطرى ترحب بالزائرين ..... علقوا يا حلوين:

محاولة لكسر الصمت يقول...

والمشكلة ان اغلب التركيز بيكون على حاجات مش هنستخدمها فى الشغل لما نتخرج
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بصي يا ستي وعلى اسا ان اللي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته فعايزة اقولك ان كلنا في الهم طلبة وكلنا بندرس حجات ماليهاش لازمة في الحياة وعن نفسي انا فضلت الترم ده شهرين واسبوع امتحن..اشي ميد تيرم واشي شفوي واشي عملي واشي شيت واشي فينال لحد ما خلصت خالص...عموما ربنا يكون في عونك...ويارب نشوفك دايما

مدحت محمد يقول...

والمشكلة ان اغلب التركيز بيكون على حاجات مش هنستخدمها فى الشغل لما نتخرج


مش انتى بس ياسارة

ده كل جامعات مصر كلها كدة

بس بجد حقك تفضفضى ده انا تعبتلك شهرين بتمتحنى ده ظلم فعلا

غير معرف يقول...

ربنا يعينك بجد ..

هو التعليم في مصر ماشي بالبركه , حشو دماغ والسلام ..

وعلي رأي سعد زغلول مفيش فايده

تحياتي